Dyson V11 Absolute Extra

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 51 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dyson V11 Absolute Extra op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Nele 08-05-2020

Aanrader!

Geschreven voor: Dyson V11 Absolute Extra

Op een paar weken tijd is de Dyson onmisbaar geworden in mijn huishouden. Ik gebruik hem zo goed als dagelijks omdat hij zo handig is in gebruik. Dat komt voornamelijk omdat hij draadloos is. De zuigkracht is sowieso één van de belangrijkste pluspunten. Er zijn 3 mogelijkheden (Eco, Auto en Boost). De Auto functie is handig voor tapijten. De zuigkracht wordt dan automatisch aangepast. De Boost functie gebruik ik vaak om dierenharen te verwijderen uit het tapijt of uit de stoffen zetel. Een minpunt vind ik de batterijduur. Aangezien ik de Boost functie vaak gebruik moet ik hem toch regelmatig opladen.
Maar ik zou hem niet meer kunnen missen!

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Draadloos
  • Wendbaarheid

Minpunten

• Batterijduur
  • Prijs

oeno 04-05-2020

Top stofzuiger met lange batterij duur

Geschreven voor: Dyson V11 Absolute Extra

Ik ben tevreden over deze nieuwe Dyson. Ik had hiervoor de oudere versie van de draadloze stoofzuiger maar de batterij was al na 15 minuten op dus niet echt handig als je heel je huis wil stofzuigen. Met deze stofzuiger heb je 3 standen eco, medium en boost waarbij je tot 1u non stop kan stofzuigen, heel handig! Deze Dyson ligt ook beter op elk oppervlak waardoor hij stof makkelijker opneemt. Ik ben een fan en zou hem dan ook aanraden. Enkel is de prijs nog wat aan de hoge kant maar dit kan misschien nog dalen in de toekomst :)

Pluspunten

• Lange batterijduur
  • Neemt snel stof op

Minpunten

• de prijs

Christine 04-05-2020

handige veelzijdige stofzuiger

Geschreven voor: Dyson V11 Absolute Extra

Het toestel heeft een goed batterij duur , past zich automatisch aan van zuigkracht op een andere ondergrond. De accessoires zijn heel handig voor de hoekjes en de kantjes. Ik ben alvast heel tevreden met mijn modern ogende en werkende stofzuiger die heel gemakkelijk hanteerbaar is. Een aanrader vooral als je een hond hebt

Pluspunten

• zuigkracht
  • wendbaarheid

Minpunten

• prijs

vikecall 01-05-2020

Must have stofzuiger

Geschreven voor: Dyson V11 Absolute Extra

Stofzuigen is niet meer te ontzien, door deze stofzuiger. Meteen heb je deze bij de hand, zonder kabel en
heb je de juiste wisselstukken aangesloten om te stofzuigen wat je voor ogen hebt. Is het nu een trap, een auto,
de plinten of een volledige vloer, alles kan deze stofzuiger aan. En meer, een kruimeldief is de Dyson ook nog eens.
Het nieuwe model is strak, krachtig, handig te ledigen en heeft 3 standen die heel makkelijk in te stellen zijn.
De batterij gaat ook nog eens lang mee.

Pluspunten

• handigheid
  • kracht
  • wisselen koppelstukken
  • batterij

Minpunten

• gewicht

bcar 30-04-2020

Hele slimme, praktische en krachtige stofzuiger.

Geschreven voor: Dyson V11 Absolute Extra

Slimme stofzuiger die je zegt hoe lang je nog kan stofzuigen. Dit vind ik persoonlijk heel handig, zo maak ik er vaak een wedstrijdje van om te zien hoe snel ik door het huis geraak. Soms valt dit tegen, zeker als ik de turbostand even gebruik. Maar al bij al kan ik meestal met gemak 45+ min stofzuigen. Praktische accessoires, zo maak je van je steelstofzuiger gemakkelijk een handstofzuiger. Ik pak de stofzuiger hierdoor veel sneller vast en ga vlot even door het huis of stofzuig even onder tafel na het eten.

Pluspunten

• Batterij
  • Gebruiksgemak
  • Accessoires
  • Zuigkracht

Minpunten

• Duur
  • Turbostand batterij

Duster 27-04-2020

Krachtig & gebruiksvriendelijk toestel

Geschreven voor: Dyson V11 Absolute Extra

Nog maar net in huis en al onmisbaar geworden. Wat een verschil met onze gewone stofzuiger. Het is ongelooflijk om te zien hoeveel vuil en stof er in het reservoir terecht komen na nog geen 10 minuten stofzuigen. Zowel op de tegelvloer als op het parket gaat dit vlotjes. Ook het tapijt, dat met de gewone stofzuiger wat moeilijker gaat, is in geen tijd gestofzuigd, en beter dan voorheen. De batterij gaat zeker lang genoeg mee om het hele huis te stofzuigen. Hij is misschien iets zwaarder dan gedacht maar zeker niet hinderlijk om een uurtje vol te houden. Ik ben minder lang bezig met het stofzuigen als met een gewone stofzuiger. De vele meegeleverde accessoires zijn zeer praktisch en op de site is duidelijk aangegeven waarvoor je alles kunt gebruiken. Qua prijs misschien aan de dure kant maar je krijgt er wel veel voor in de plaats. Een meerwaarde in het huishouden!

Pluspunten

• krachtig
  • snoerloos
  • batterijduur, gaat lang mee
  • veel hulpstukken

Minpunten

• eerder prijzig
  • vrij zwaar

Sofie Vda 27-04-2020

Ideale stofzuiger in huishouden met jonge kinderen!

Geschreven voor: Dyson V11 Absolute Extra

Eerste kennismaking met een snoerloze stofzuiger en wat een ervaring! Ik kan mijn Dyson nu al niet meer missen, heel vlot in gebruik met een top kwaliteit! De zeer wendbare kop is heel handig om snel gans huis rond te gaan. In huishouden met twee jonge kinderen komt deze zeer handig uit, je neemt dit toestel zeer snel in de hand. En zelfs de kinderen willen helpen met poetsen met deze in huis. Na tijdje kan het toestel wat beginnen wegen, maar als je beseft dat je je ganse huis met toestel hebt rondgepoetst, weegt het gebruiksgemak én resultaat niet op tegen het (niet zo heel zware) gewicht!

Pluspunten

• compact
  • sterke zuigkracht
  • top resultaat en gemakkelijk in gebruik
  • opvolging resterende duurtijd batterij

Minpunten

• ontbrekende info voor optimaal gebruik van koppen

Heidi Driesen 27-04-2020

Geweldig apparaat

Geschreven voor: Dyson V11 Absolute Extra

Wat een geweldig product, krachtig, voldoende batterij en met de serie opzetstukken kan deze Dyson werkelijk elke taak aan. Wat een genot na het zeulen met een zware bak en het ruzie maken met een snoer. Ik ga nooit meer terug naar een andere stofzuiger!

KatVy 25-04-2020

Zeer handige stofzuiger

Geschreven voor: Dyson V11 Absolute Extra

Deze stofzuiger zorgde er bij mij voor dat ik mijn oude sleestofzuiger, die ook van Dyson was, zonder enig probleem kon vervangen!
Hij ligt goed in de hand, is heel wendbaar (dit is even wennen, soms ietwat te wendbaar) en zelfs de kinderen helpen graag mee dankzij de het uiterlijk. Kortom, zeker zijn geld waard van de aankoop als je alle accessoires mee in rekening brengt.
Enige praktische minpuntje is de bedieningsknop. deze moet je altijd indrukken tijdens gebruik en als je er dan per ongeluk tegen zit bij het opbergen, gaat de stofzuiger ook onmiddellijk aan.

Pluspunten

• krachtig
  • wendbaar
  • design
  • scherm met tijdsindicatie

Minpunten

• batterijduur
  • bedieningsknop

Jeroen 25-04-2020

Draagbare kracht

Geschreven voor: Dyson V11 Absolute Extra

Het uitpakken van deze stofzuiger is een plezier. Meteen valt de afwerking en precisie van Dyson op. Naast de verschillende borstels en hulpstukken is ook de stofzuigerbuis los te gebruiken. Waardoor je deze dus ook als "kruimeldief" kan gebruiken. Verder zit zit een wandmontage en oplader in de doos. Na enkele uren laden, gaf ik deze krachtpatser een eerste test. Met de zachte borstel op een hele verdieping parket. De borstel wendt heel vlot (misschien wat te soepel) alle richtingen op; waardoor je heel eenvoudig onder kasten en in hoekjes raakt zonder ergens tegen aan te stoten. De zachte borstel doet alvast zijn werk, want er zijn geen slepende geluiden te horen. Ondanks het verdiep niet écht vuil was, was er heel wat stof in de stofzuiger terecht gekomen. Een eerste verwondering over deze zuigkracht.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Zeer wendbaar

Lobke Jonckheere 25-04-2020

Wauw, fantastische stofzuiger

Geschreven voor: Dyson V11 Absolute Extra

Het is een zeer goede stofzuiger. Met de automatische mond gaat hij moeiteloos harder zuigen op een tapijt dan op de harde vloer. De harde vloerborstel gebruik ik daarentegen ook heel veel om mijn kattengrint te stofzuigen. Kattenharen (of andere dierenharen) verwijderen van sofa's en krabpalen ging nog nooit zo gemakkelijk met de kleine bijgevoegde kop. Hoewel Dyson geen stille stofzuigers heeft, is de V11 wel merkbaar stiller dan de V6 die ik had, de katten lopen minder stel weg. Ook is deze veel makkelijker te onderhouden dan mijn vorige Dysons. De filmpjes online tonen perfect hoe alles te reinigen is en ook kan je heel makkelijk het reservoir ledigen. De stofzuiger geeft zelf aan hoe lang je hem nog kan gebruiken en ook wanneer je de filter dient te reinigen of er een obstructies is, aangezien ik het reinigen van de filter durfde vergeten is dit een grote verbetering. Voor dagelijkse reiniging van je huis is de batterij ook zeker voldoende.

Pluspunten

• Fantastische zuigkracht
  • Heel veel nuttige accessoires
  • Ideaal om dierenharen te verwijderen

Minpunten

• Bij lang gebruik kan dit zwaar aanvoelen
  • niet stil

Anne 25-04-2020

Een aanrader

Geschreven voor: Dyson V11 Absolute Extra

Alles was heel netjes ingepakt. In het begin is het even zoeken welk hulpstuk je het beste gebruikt voor bepaalde dingen. Hier vind je niks over in de handleiding. We hebben het even opgezocht en vonden op de website van Dyson meteen duidelijke filmpjes over de hulpstukken en over hoe je hem het beste reinigt en leegmaakt. Hij ligt soepel in de hand en je kan er makkelijk mee draaien en bewegen. Hij heeft een sterke zuigkracht en dat vind ik belangrijk voor een stofzuiger. Zeker als je hem op boost zet. Het is handig op de display te zien hoe lang je er nog mee kan stofzuigen. Ik ben er heel tevreden mee!

Pluspunten

• Hulpstukken
  • Zuigkracht
  • Makkelijk leeg te maken
  • Makkelijk te manoeuvreren
  • Display

Minpunten

• Handleiding
  • Op de knop blijven drukken

Rebecca 24-04-2020

Handig toestel

Geschreven voor: Dyson V11 Absolute Extra

Met 2 kindjes en hond in huis is deze draadloze stofzuiger ideaal! Onze andere sledestofzuiger word momenteel niet meer gebruikt. De mat van de hond word grondig gestofzuigd doormiddel van de automatische aanpassing van de zuigkracht.

Pluspunten

• Vele opzetstukken
  • Handig te hanteren
  • Draadloos

Minpunten

• Prijs

KarolienT 24-04-2020

Flexibel en wendbaar

Geschreven voor: Dyson V11 Absolute Extra

Het product voldoet aan alle wensen. Het grootste pluspunt is toch wel de draagbaarheid van de stofzuiger. Waar je er bij een sledestofzuiger tegenop ziet deze uit te halen, is de Dyson V11 Absolute extra zo ter hand genomen. Hij is dan ook ideaal om tussendoor snel even iets te stofzuigen. Bovendien zijn er heel wat hulpstukken meegeleverd, waardoor er voor elke toepassing wel een goed hulpstuk te vinden is. De stofzuiger is ook heel krachtig, en is voor die kracht wel relatief stil. Daarnaast is de batterijduur/laadtijd optimaal en ziet hij er ook nog eens goed uit!

Pluspunten

• Snel in actie
  • Veel hulpstukken meegeleverd
  • Goede batterijduur
  • Makkelijk schoon te maken

Minpunten

• Aan/uit knop indrukken tijdens stofzuigen

Britt 23-04-2020

Beste hulp in huishouden

Geschreven voor: Dyson V11 Absolute Extra

De perfecte hulp in huis. Met kinderen en huisdieren stofzuig ik dagelijks en sinds ik de Dyson in mijn bezit heb, is mijn sledestofzuiger nog niet uit de kast geweest. Met de kleine mini turboborstel is de zetel en dierenkussens in no-time haarvrij wat vroeger veel moeite koste met de gewone stofzuiger. Ik zou deze niet meer kunnen missen in mijn dagelijkse huishouden.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijke
  • Veel hulpstukken

Minpunten

• Zwaar in de hand
  • Moeilijk onder de zetel of lage kasten

Adinda van den Berg 23-04-2020

Super stofzuiger, lange accuduur, grote zuigkracht

Geschreven voor: Dyson V11 Absolute Extra

Ik heb deze stofzuiger gekregen via The Insiders. Ik gebruik hem nu al een aantal weken en ik kan niet meer zonder. De stofzuiger is mooi vormgegeven. De bediening is heel intuitief en gebruiksvriendelijk. De eerste keer laden duurde ongeveer 4h. Er zit een knop bovenaan de motor waarmee je auto, eco of boost kunt kiezen, er staat dan in minuten aangegeven hoelang je kunt stofzuigen. Op eco gaat hij 60 min mee. Boost is meer voor de hardnekkige dingen (bij ons kattenhaar op de zetel). Meestal gebruik ik de auto functie, hiermee kan ik 40 minuten stofzuigen. Ik gebruik ook vaakst de combinatiekop. Hiermee kan je over verschillende oppervlakken gaan met een stevige zuigkracht, zelfs in de hoekjes. De stofzuiger werkt wel beter in de voorwaartse dan in de achterwaartse beweging. De stofzuiger is veel krachtiger dan mijn vorige (bedrade) stofzuiger. Bovendien hoef je niet steeds de stekker te versteken. Een van mijn grootste ergernissen bij mijn bedrade stofzuiger was ook dat hij "struikelde" over het snoer, waardoor hij steeds omver viel. Niet meer dus met de V11. De V11 is ook een pak stiller, mijn kat blijft nu gewoon liggen wanneer ik stofzuig. Omdat hij zo gemakkelijk uit te halen is, stofzuig ik ook vaker; kruimels, wat kattenhaar: op een wip zijn ze weg. De stofbak is ook gemakkelijk te ledigen met de schuifknop. De filter is ook wasbaar; wel zo gemakkelijk tegen geurtjes. Mijn man gebruikt hem het vaakst voor de auto. We zitten op een appartement, dus deze draadloze stofzuiger is hiervoor echt handig. Met de verschillende accessoires geraken we ook tussen alle spleetjes een hoekjes in de wagen. Ik ben een enorme fan van deze stofzuiger en raad hem iedereen aan.

Pluspunten

• lange accuduur, aangegeven op scherm
  • gebruiksvriendelijk
  • grote zuigkracht

Minpunten

• aanknop moet je ingeduwd houden

Lin Van de Velde 21-04-2020

Zo leuk dat je veel vaker stofzuigt!

Geschreven voor: Dyson V11 Absolute Extra

Sinds een paar weken moet ik ook een trap stofzuigen daar we een extra verdiep bij hebben nu, en dat was al direct een supereenvoudige klus in vergelijking met vroeger. Eerste missie geslaagd! We hebben verzonken deurmatten in de vloer, en met de poezen in huis zijn dat echte haar-magneten. Leuk hoe de stofzuiger automatisch op een andere kracht gaat bij die matten. Het was wel even schrikken toen ik ook de batterijduur daarmee zag halveren, maar als je dan nadien terug over de vloer gaat en de kracht terug verminderd, dan wordt de batterijduur ook opnieuw aangepast naar een langere gebruiksduur. Makkelijk, die automatische stand! Tweede uitdaging ook geslaagd! Het apparaat zit goed in de hand, misschien een tikkel aan de zware kant als je 'm boven je hoofd wil gebruiken (hoekjes van de kamer stofzuigen). Maar met deze kan ik ten minste aan de hoeken, wat met de hulpstukken van mijn oude stofzuiger niet altijd mogelijk was. Derde missie ook geslaagd. En het is zelfs zo plezant dat je 'm al eens vastneemt als het helemaal nog niet nodig lijkt. Maar een keer te veel stofzuigen kan dan weer nooit kwaad, dus gegarandeerd een stofvrij huis!

Pluspunten

• compact
  • snoerloos
  • veel zuigkracht
  • handig

Minpunten

• kostprijs
  • schakelaar aan/uit ipv duwknop
  • extra, halflange steel zou handig zijn

CaeLus26 20-04-2020

Een echte aanrader

Geschreven voor: Dyson V11 Absolute Extra

De Dyson ligt in een hogere prijsklasse dan een gewone stofzuiger, maar het merk voldoet zeker aan de prijs-kwaliteitverhouding. Met Dyson haal je kwaliteit in huis. Dit model zuigt goed alle vuil op en blijft dezelfde zuigkracht behouden. Omdat hij op een batterij werkt, die trouwens lang genoeg meegaat om het ganse huis grondig te stofzuigen, is het geen gesukkel meer met te korte snoeren. Hij weegt niet veel waardoor het een verademing is om deze steelstofzuiger mee naar boven te nemen. Hij is zeer wendbaar door zijn roterende voet waardoor je overal aan en onder kan. Er zitten ook voldoende wisselstukken bij waardoor je verschillende soorten vloeren en materialen kunt stofzuigen en door de opzetstukken kun je op een handige manier de sofa, de trap, stofnetten,... stofzuigen. Ik doe er trouwens minder lang over met deze Dyson om mijn huis grondig te stofzuigen. Een echte aanrader dus!

Pluspunten

• Snoerloos
  • Veel opzetstukken
  • Sterke zuigkracht
  • Handig om doorheen het huis mee te nemen

Minpunten

• Aan- en uitknop moet blijvend worden ingeduwd

Stef 15-04-2020

Mooi, degelijk toestel!

Geschreven voor: Dyson V11 Absolute Extra

De Dyson doet wat hij moet doen, mijn appartement proper krijgen. Zowel op de Eco, Auto als Booststand heeft hij voldoende zuigkracht om al het vuil mee te krijgen. De booststand is ideaal om zetels en tapijten te reinigen. Enige nadeel aan de Booststand is dat hierbij de batterij vrij snel leeg is, op de andere 2 standen heb ik daar geen problemen mee gehad. Zeer degelijke stofzuiger & makkelijk op te bergen.

Pluspunten

• Wendbaarheid
  • Zuigkracht
  • Gewicht

Minpunten

• Batterij snel leeg op Booststand

Dagmar07 07-04-2020

Goede accuduur zeer goede zuigprestaties

Geschreven voor: Dyson V11 Absolute Extra

Uiterst tevreden over onze nieuwe dyson v11, ongelofelijk hoeveel kracht deze heeft en hoe licht ze is om te gebruiken, stofzuigen is geen last meer als je deze in huis hebt in tegendeel, met kleine kinderen heb je steeds stof, rommel en kruimels om van de poezen nog maar te zwijgen! Voordeel zijn de rolkoppen die echt alle vuil meezuigen, de duurtijd van dit toestel is ook perfect om ons grote huis te stofzuigen, erna in de lader en vlug weer klaar voor gebruik! Klein minpuntje is dat niet alle accessoires kunnen opgehangen worden maar dat heeft niets met het toestel zelf te maken. Verbeterpuntje voor een volgende versie zou zijn een lichtje aan de voet tijdens het stofzuigen. Super om vlug de auto mee te stofzuigen, alle accessoires zijn heel handig in gebruik! Heel erg tevreden, wauw had ik dit geweten ik had deze al maanden eerder in huis! Toptoestel!!!

Pluspunten

• Krachtig
  • Langdurige batterij
  • Veel accessoires

Minpunten

• Niet alle accessoires kan je ophangen